Sommerskole 2024 - Teaterskolen TOPPEN

Gå til indhold
SOMMERSKOLE 2024
UGE 27 - 6-10 ÅR (UDSOLGT)
UGE 31 - 6-10 ÅR (STADIG LEDIGE PLADSER)

For første gang holder Teaterskolen Toppen en sommerskole for alle mellem 6 og 10 år.

En uge, hvor vi kommer til at synge, danse, lave dramalege og have det rigtig sjovt sammen.

Sommerskolen er for alle, der har lyst til en aktiv uge, og du er meget velkommen selvom du aldrig har gået til drama, sang eller dans før.

Hver dag starter vi med at få brugt både kroppen og stemmen, og så har vi dagens aktivitet, der er forskellig fra dag til dag.

De fleste dage vil vi være på Teaterskolen Toppen, men en af dagene tager vi en tur i Eventyrhaven og ser H.C. Andersen Paraden.

Vi spiser sammen alle dagene, men du skal há din egen madpakke med.
Pris: 950 kr for hele ugen
Underviser: Julie Strange
Tid: Mandag til fredag fra 8:30-14:30.

Toppen holder cafeen åben, hvor man kan købe vand, juicebrikker, frugt og müslibar til små priser.

Har du spørgsmål til sommerskolen eller andre af Toppens aktiviteter, er du altid velkommen til at skrive til os på:
mail@teaterskolentoppen.dk
Tilbage til indhold