Elitehold - Teaterskolen TOPPEN

ELITEHOLDENE

Eliteholdene er for dig, der gerne vil udfordres og blive en stærk udøvende performer!

Vi tilbyder følgende elitehold:

Er du klar til Toppens Elitehold?

For at komme med på et af Toppens elitehold, skal du være klar til et hold for øvede.

På eliteholdene lægger vi ikke kun vægt på dine evner inden for sang, dans og drama, men også din vilje til at gøre en indsats.

Det er ikke en betingelse, at du tidligere har gået til drama, sang eller dans på på Toppen, men du skal lige há en snak med en af vores instruktører, imden du kommer med på holdet - og måske bli´r du bedt om at sende en kort video, der viser lidt af, hvad du kan.

Tilmeelding

Derfor skal du også sende en mail til os for at tilmelde dig - og skriv gerne, om du har tidligere erfaring. Så vil du blive komtaktet af os i løbet af et par dage.

Du skal maile til mail@teaterskolentoppen.dk

Nye elever kan starte hele sæsonen, så du skal bare skrive.

Vi glæder os til at høre fra dig  :-)