Pris og Vilkår - Teaterskolen TOPPEN

Priser og Vilkår
Tilmeldingen er gældende for hele sæsonen og betalingen falder i to rater.
Første rate betales senest 1. oktober og anden rate betales senest 1.januar

Kursusvarighed for sæsonkurser:
8 måneder fordelt på to semestre- nemlig september til december samt januar til april.

Priser:
Almen hold 980 kr. pr. halvsæson- altså prisen for én rate.
Elitedans og elitesang 1180 kr. pr. halvsæson (1½ times ugentlig undervisning).

(Elitedrama har kun 1 times undervisning og betragters derfor som almen hold)

Rabatter:
Tilmelder du dig flere hold, får du rabat på andet og tredje hold.
For andet hold er prisen 750 kr pr. halvår og eliteholdene 980 kr pr halvår
For tredje hold er prisen 600 kr pr. halvår

Tilmelding til flere hold:
Hvis du skal gå på flere hold, skal du tilmelde dig ét hold af gangen, men det er vigtigt, at tilmeldingen til andet og tredje hold sker via din først oprettede medlemsprofil under feltet ”Jeg er allerede medlem”.
Hvis du opretter flere medlemsprofiler opnår du nemlig ikke rabat ved tilmelding til flere hold.

Prøvetime:
Hvis du ønsker en gratis prøvetime, skal du blot sende en mail til mail@teaterskolentoppen.dk, hvor du skriver hvilket holdnummer du ønsker at prøve og så bare møde op.
Du skal altså ikke tilmelde dig holdet på sædvanligvis i første omgang.

Fortsæt efter prøvetime:
Hvis du har deltaget i en prøvetime og efterfølgende ønsker at fortsætte på holdet, skal du tilmelde dig holdet senest 5 dage efter din prøvetime ellers bortfalder din pladsgaranti.

Udmeldelse:
Dit aktive medlemskab ophører automatisk ved sæsonens udløb.
Hvis der forekommer en uforudset hændelse, kan eleven få særlig tilladelse til at udmelde sig i løbet af sæsonen - det kan eksempelvis være ved længerevarende sygdom eller flytning.
Her kontaktes Toppen på mail@teaterskolentoppen.dk .

Der tilbagebetales ikke kontingent ved udmeldelse og udmeldingen skal ske senest 15. december for at undgå opkrævning til andet semester (rate 2).

Bekræftelse på tilmelding:
Når du har tilmeldt dig et hold, vil du i løbet af kort tid modtage en bekræftelse på tilmeldingen. Det er dit ansvar, at kontakte toppen på mail@teaterskolentoppen.dk, hvis du ikke modtager en bekræftelse. I modsat fald kan vi ikke garantere dig en plads påholdet.

Ingen ledige pladser på holdet:
Hvis der ikke er flere ledige pladser på det ønskede hold, kan vi skrive dig op på en venteliste – kontaktos, hvis du ønsker dette.

For få tilmeldinger til et hold:
Et hold bliver kun oprettet, hvis der er nok elever. Det nøjagtige tal, variere en smule fra hold til hold, men ligger omkring 8 elever for de fleste hold.

Manglende betaling:
Ved ikke rettidig betaling af kontingent kan opkræves rykkergebyr.
Hvis du efter udsendelse af rykkere fortsat ikke betaler medlemskontingentet, kan du naturligvis ikke fortsætte på holdet.

Ferie m.m.
Første undervisningsdag er mandag d. 4. september 2023
Sidste undervisningsdag er torsdag d. 25. april 2024

Efterårsferie i uge 42
Juleferie (Skolen er lukket fra fredag d. 15. december 2023 – søndag d. 8. januar 2024)
Vinterferie i uge 7
Påskeferie i uge 13

For flere detaljer – se Toppens kalender.

Passivt medlemsskab:
Når sæsonen er slut, vil du automatisk gå fra at være aktiv til passiv medlem af foreningen.
Som passivt medlem vil du stadig stå registreret i vores medlemssystem og modtage medlemsmails fra os.
Ønsker du at slette dit medlemsskab helt, kan du gøre det via medlemsportalen - eller blot sende os en mail med dine medlemsinformation (navn + e-mail).