Bliv Sponsor - Teaterskolen TOPPEN

SPONSOR FOR TOPPEN
Alle børn skal have chancen for at gå på Teaterskolen Toppen, og derfor forsøger vi at holde priserne på vores aktiviteter så lave som muligt.

Det kan vi kun takket være hjælpen fra vores sponsorer og støttemedlemmer.

Bliv ”Toppen Sponsor” for 2500 kr. årligt

Som Toppen sponsor får du eksponering på vores hjemmeside, i udvalgte nyhedsbreve, et facebookopslag og jeres firmanavn på vores sponsorvæg i Toppens Cafe.

Bliv ”Toppen Sponsor Plus” for 5000 kr. årligt

Du får samme eksponering som ved et almindelig sponsorat plus et gratis danseevent samt 20% medlemsrabat for alle børn vis forældre er ansat i virksomheden.

Danseeventet kan holdes på Toppen eller i jeres egne lokaler, og I kan vælge at få et arrangement, hvor I får sved på panden eller et mere hyggeligt arrangement før en firmafest eller fredagsbar.

Bliv støttemedlem for Toppen

Er du privatperson, kan du blive støttemedlem – læs mere her.

Hvorfor er sponsorater vigtige for Toppen?

Toppen er et vigtigt tilbud til børn og unge som alternativ til de mere kendte fritidsaktiviteter som fodbold, håndbold eller spejder.

Derfor kæmper vi for at fastholde en pris på vores aktiviteter, hvor alle kan være med, og det er svært i en tid, hvor mange omkostninger stiger.
Derfor er sponsorater vigtige for os-

Så har du mulighed for at støtte os – eller kender du nogle, der har – så overvej at blive sponsor for Toppen.

Kontakt gerne foreningens formand Anders Møller-Nielsen på formand@teaterskolentoppen.dk for yderligere information eller en snak.

Fakta:

Teaterskolen Toppen er en forening, der drives af en frivillig og ulønnet bestyrelse, og alle indtægter går direkte til driften af skolen.

Toppen har knap 300 elever årligt, erfarne og professionelle undervisere, ca. 700 modtagere af vores medlemsbrev og godt 1000 følgere på Facebook.

Derudover har vi en lang række gæster, der jævnligt kommer i huset – bl.a igennem vores tætte samarbejde med H.C. Andersen Festspillene, Frøbjerg Festspil, elever fra Odense Ungdomsskole og mange andre.

Skolen har elever fra hele Fyn.