Hvem er vi - Teaterskolen TOPPEN

TOPPEN
ET GODT STED AT STARTE
Teaterskolen Toppen er Fyns største teaterskole belligende i Odense centrum, tæt på Odense Banegården.
Her får børn og unge fra hele Fyn lov til at fordybe sig i og dygtiggøre sig indenfor teater og musical.

Vi tilbyder undervisning for børn og unge mellem 6-24 år og har over 25 hold at vælge imellem.
Undervisningen varetages af professionelle og engagerede instruktører med mange års erfaring fra scenen og som undervisere.

Vi tilbyder undervisning i drama, sang, dans, og musicalperformance. Derudover har vi vores elitehold for de elever, der gerne vil lidt mere, og som også gerne vil dyrke konkurrence.

Sæsonen afsluttes hvert år med et stort afslutningsshow for alle skolens elever, og derudover er der også mulighed for at deltage i skolens Sommerforløb og Musical Sommercamp.

Vores undervisning er baseret på glæden ved at arbejde med børn og unge, og vi gør alt hvad vi kan, for altid at skabe en god energi på holdet og hos den enkelte elev.

På vores hold er der plads til alle - vi rummer både fællesskabet og individet.

Vi arbejder desuden tæt sammen med både H.C. Andersen Paraden og H.C. Andersen Festspillene - det kan du læse om her.