MusicalCamp 24 - Teaterskolen TOPPEN

MusicalCamp 2024
UGE 30 - 9-16 ÅR

MusicalCamp er en uge med fuld musik - masser af dans, sang og musical.

Det er for ALLE mellem 9 og 16 år - også dig, der ikke tidligere har gået til drama, sang eller dans.

MusicalCamp er en uforglemmelig og unik oplevelse med masser af hygge, godt samvær, nye venskaber, udfordinger og masser af ny læring fra professionelle instruktører og gæsteundervisere.

Inkluderet i prisen er også et besøg i Den Fynska Landsby, hvor vi skal se forestillingen "Den grimme ælling" og besøge skuespillerne backstage. Vi skal også backstage hos H.C. Andersen Paraden og holde stor fælles afslutningsmiddag.
Overordnet Program

Mandag d. 22. juli kl 10-16:
Undervisning og forberedelse til show på Toppen

Tirsdag d. 23. juli kl 10-17.30:
Undervisning og forberedelse til show på Toppen samt besøg i Den Fynske Landsby

Onsdag d. 24. juli kl 10-20:
Forberedelse til show på Toppen, audition-øvning, besøg hos H.C. Andersen Paraden og fælles aftensmad.

Torsdag d. 25. juli kl 10-20:
Finpudsning af show på Toppen, opvisning, festmåltid og afslutningshygge

Samlet pris: 1800,-

Underviser: Julie Strange + gæsteunderviser

Har du spørgsmål til vores MusicalCamp eller andre af Toppens aktiviteter, er du altid velkommen til at skrive til os på:
mail@teaterskolentoppen.dk