Filmskuespil - hold 501 - Teaterskolen TOPPEN

FILMSKUESPIL - ØVEDE 12-18 ÅR - HOLD 501
FREDAG Kl.16.30 – 18.00
Dette er holdet for dig, der vil mere end amatørscenerne. “Skuespil er at leve sandfærdigt under opdigtede omstændigheder”, så på dette hold skal vi øve os i at bruge vores egne ægte følelser, minder og relationer til at blive ét med vores karakter og udtrykke de helt autentiske følelser rollen føler men på en sund og fornuftig måde. Der skal med andre ord grædes ligeså meget, som der skal grines.

Vi går direkte til arbejdet med scener/tekster fra allerede producerede film og serier og arbejder med dem, som hvis VI havde fået rollen og skulle på set og skyde den i et remake.

Et par gange om året KOMMER vi så rent faktisk til at optage vores scener og når de er klippet, vil vi gennemgå dem og få noter, så vi lærer af at se os selv på film og kan se, hvor vi kan blive endnu bedre filmskuespillere. Og så får du selvfølgelig klippene med hjem.

For at kunne gå på holdet er det et krav, at man laver lektier imellem hver undervisningsgang og at man er fyldt 12 år senest d. 1. oktober.

Har du spørgsmål til holdet, så tøv ikke med at sende os en mail på:
mail@teaterskolentoppen.dk
Holdet er støtttet af FilmFyn